Τι επιλογές στόχευσης υπάρχουν στις διαφημίσης Facebook (FB ads);
Γνωρίζατε ότι οι λέξεις στις διαφημίσεις πρέπει να δημιουργούν συναισθήματα; Ανάλογα με τον στόχο μας και το τι πουλάμε πρέπει να δημιουργούμε ένταση.
Πως είναι ένα απλό funnel;
Παράδειγμα Funnel
Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →
Funnel και τύπος διαφήμισης σε κάθε επίπεδο
- Awareness (Google Display/Discovery/Video, Fb ads)
- Interest (Blog, Webinar, whitepapers, επεξηγηματικές διαφημίσεις)
- Decision (SEO, Δοκιμές, Εγγυήσεις, Εκπτώσεις κ.α.)
- Action (onboarding, στενή επικοινωνία κ.α.)
- Retention (έρευνα μαρκετινγκ, referrals, αποκλειστικά προνόμια κ.α.)
Επεξήγηση στα γρήγορα και απλά
- Δημιουργείς την ευκαιρία να σε γνωρίσουν
- Δίνεις τη δυνατότητα να ενδιαφερθούν για τις πιθανές λύσεις σου
- Δίνεις μια προσφορά που δεν μπορούν να αρνηθούν ώστε να πάρουν απόφαση
- Κάνεις εύκολη την πώληση
- Ικανοποιείς τον πελάτη για να τον κρατήσεις