Τι επιλογές στόχευσης υπάρχουν στις διαφημίσης Facebook (FB ads);

Δημογραφικά

Γύρισε την κάρτα για περισσότερα ! →

Δημογραφικά

    1. Εκπαίδευση
    2. Οικονομική κατάσταση
    3. Σημαντικά γεγονότα (π.χ. γάμος)
    4. Κατάσταση
    5. Γονείς κλπ
    6. Εργασία

Ενδιαφέροντα

Γύρισε την κάρτα για περισσότερα ! →

Ενδιαφέροντα

    1. Διασκέδαση
    2. Επιχειρήσεις
    3. Σχέσεις και χόμπι
    4. Φαγητό και Ποτό
    5. Μόδα και Αγορές
    6. Τεχνολογία
    7. Χόμπι και δραστηριότητες

Συμπεριφορές

Γύρισε την κάρτα για περισσότερα ! →

Συμπεριφορές

    1. Επέτειοι
    2. Τύπος αγοραστή
    3. Δραστηριότητα online
    4. Χρήστες κινητών τηλεφώνων
    5. Ταξίδι
    6. Αθλητισμός
    7. Πολιτική

Γνωρίζατε ότι οι λέξεις στις διαφημίσεις πρέπει να δημιουργούν συναισθήματα; Ανάλογα με τον στόχο μας και το τι πουλάμε πρέπει να δημιουργούμε ένταση.

8 Λέξεις που δημιουργούν θετικά συναισθήματα

Γύρισε την κάρτα για να τις βρεις ! →

Θετικά Συναισθήματα

  1. Ανακάλυψε
  2. Φαντάσου
  3. Εμπιστευτικό
  4. Δελεαστικό
  5. Αντισυμβατικός
  6. Εκρηκτικός
  7. Εμπνευσμένος
  8. Ασυνήθιστος

Πως είναι ένα απλό funnel;

Παράδειγμα Funnel

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Funnel και τύπος διαφήμισης σε κάθε επίπεδο

  1. Awareness (Google Display/Discovery/Video, Fb ads)
  2. Interest (Blog, Webinar, whitepapers, επεξηγηματικές διαφημίσεις)
  3. Decision (SEO, Δοκιμές, Εγγυήσεις, Εκπτώσεις κ.α.)
  4. Action (onboarding, στενή επικοινωνία κ.α.)
  5. Retention (έρευνα μαρκετινγκ, referrals, αποκλειστικά προνόμια κ.α.)

Επεξήγηση στα γρήγορα και απλά

  • Δημιουργείς την ευκαιρία να σε γνωρίσουν
  • Δίνεις τη δυνατότητα να ενδιαφερθούν για τις πιθανές λύσεις σου
  • Δίνεις μια προσφορά που δεν μπορούν να αρνηθούν ώστε να πάρουν απόφαση
  • Κάνεις εύκολη την πώληση
  • Ικανοποιείς τον πελάτη για να τον κρατήσεις

Advanced tips για ...ψαγμένους!

1ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Στις καμπάνιες reach στο Facebook να επιλέγετε το "Manual Placements" για ποιοτικά impressions.

2ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Πάντα να δημιουργείς κανόνα για την συχνότητα για να μην κουράσει η διαφήμισή σου το κοινό σου.

3ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Στο Google ads χρησιμοποίησε ένα από τα KPIs σου για να αυξήσεις το bidding όταν θα βρεθεί μπροστά στη διαφήμισή σου

4ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Στις διαφημίσεις FB για μετατροπές, πάντα να περιορίζεις το κείμενο στους 300 χαρακτήρες.

5ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Χρησιμοποίησε ημερίσιο budget στο Facebook ειδικά όταν σκοπεύεις να κάνεις συνεχείς αλλαγές.

6ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Βάλε ειδοποίηση στο Business manager για να ξέρεις πάντα τι γίνεται!

7ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Να κάνετε AB testing τα placements για να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει περισσότερο στο δικό σας κοινό-προιόν/υπηρεσία.

8ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Οι αλλαγές για να δουλέψουν χρειάζονται 7 ημέρες. Πλέον αργεί και το reporting.

9ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Βάλε σωστές ονομασίες και δημιούργησε ξεκάθαρη εικόνα για τις καμπάνιες, τα σύνολα και τις διαφημίσεις. Θα βοηθήσει και στην ανάλυση.

1ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Δημιούργησε μαύρη λίστα στο Audience network για να είσαι σίγουρος/η ότι δεν θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις σου εκεί.

11ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Χρησιμοποίησε utm παραμέτρους. Αυτό δεν είναι καν tip!

12ο Tip

Γύρισε την κάρτα για να το βρεις ! →

Το headline σου να μην ξεπερνάει τους 28 χαρακτήρες.